January 29th, 2016

 Today Mrs.Rodriguez has given us parts of speech, and division, and also some analogies to do before we go to morning meeting. Sometimes we take home a bi-weekly report for our parents to sign with all of our graded papers. / Hoy la Sra.Rodríguez nos dio partes de palabras y divisiones y también analogías para hacer antes vamos a la reunión de la mañana. Aveces nos llevamos a la casa un “bi-weekly report” para nuestros padres lo firmen con todos nuestros papeles clasificados.
 On Mondays after morning meeting we sort out our papers and put them in our binders. Once somebody´s done Mrs.Rodriguez comes and checks let us say the reading folder she would check if we put all of the right papers in that category and you would be able to check the rest of the kids in your class. /  En los Lunes después de la reunión de la mañana nosotros ordenamos nuestros papeles  y los ponemos en nuestros portafolios. Cuando alguien está listo la Sra.Rodríguez viene a revisar como por ejemplo el folder de lectura se revisarlo si tienes todo los papeles en la correcta categoria pueden revisar otros a los otros estudiantes en la clase.

This slideshow requires JavaScript.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s